IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sun 23 Mar 1997 - 22:23:40 MET

On 1997-03-23 lewando said:
> [...]
[]
[]
>Mam niejasne wrazenie ze poslugujemy sie tymi samymi
>slowami na opisanie roznych spraw. Dotyczy to zwlaszcza
>slow "klient" i "biznes".

Najprawdopodobniej tak!
To, ze masz raty do placenia nie powinno
miec wplywu na jakosc uslug oferowana
klientom a jezeli ma, to wyraznie slowo
"biznes" znaczy tam co innego niz tu
slowo "rzemieslnik".

>Rozwijajac temat podany na poczatku: duzy klient
>(xxxx pecetow) produkuje uslugi. Chce wprowadzic nowe,
>ale musi miec software zeby wystawiac rachunki. Jest to
>"Windows shop", z pewna iloscia UNIXA do zadan specjalnych,
>ale tak to jest Win3.11 i NT. OS/2 ani sladu, i ani jednej osoby
>co by sie znala. Do nowego produktu robia AplikacjeX.

To zmienia postac rzeczy ale nie
usprawiedliwia tlumaczenia sie
koniecznoscia splacania rat.

>P.S. Zazdrosze UNIPROJEKTOWI Nieustannego Dobrego Samopoczucia
>i Pewnosci Siebie. Musi byc duzy popyt na te alarmy!

Bynajmniej, od czasu wprowadzenia "wolnego rynku"
znacznie spadl popyt na _fachowe_ uslugi poniewaz
nie powstaly jeszcze (nie wiadomo czy powstana??)
inne mechanizmy chroniace klientow przed kiepskimi
wykonawcami.
Odnosnie oprogramowania to jestem zdecydowanie
przeciw twierdzeniom: Windows jest uniwersalne i
dlatego nadaje sie do wszystkiego najlepiej!
Oczywiscie poniewaz jest uniwersalne to nadaje
sie do wielu zastosowan ale tylko w niewielu
jest najlepsze. Jesli chodzi np.: o oprogramowanie
do sekretariatu to sadze, ze Framework byl wcale
nie gorszy i nie trudniejszy w opanowaniu.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;30;46mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive