Ustawienia USR Courier w laczy dzierzawionym

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sun 23 Mar 1997 - 22:23:52 MET

On 1997-03-22 michu said:
>dzierzawionego (Linux-Linux). Ustawilem wg. dokumentacji, ale:
>1. modem nie probuje automatycznie zestawic polaczenia zaraz po
>wlaczeniu (trzeba wymusic je komenda ATA), nie wiem takze jak

Poszukaj w dokumentacji jak sie ustawia
modem na POLL (Power On Leased Line) wtedy
zaraz po autotescie, po wlaczeniu zasilania
jeden modem (ustawiony na Originate) wola
drugi (ustawiony na Answer) i automatycznie
odtwarzaja nosna po zaniku.

>ustawic strony na answer i originate (a przynajmniej nie wynika to
>w sposob oczywisty z dokumentacji),

Poszukaj w rejestrach (bitmapped), ktore sa
zapamietywane w NVRAM lub w ustawieniach
switch'y (przelacznikow), ktore powinny byc
w jakis sposob dostepne w modemie zewnetrznym.

>2. podczas transmisji na laczu z predkoscia modem-modem 33600,
>modem-komputer 115200 pojawia sie bardzo duzo bledow (telix-telix z
>ZModemem, UART 16550AF).

Zacznij od 57600 ...
Jesli te bledy zglasza Zmodem to sprawdz
ustawienia Flow control (handshake) i ustaw
wszedzie na RTS/CTS jesli programy obslugi to
widza. Jesli nie to XON/XOFF.
USR Couriera jeszcze nie konfigurowalem
ale jakbys mial Codex'a 3265 lub Active to
moge podac dokladnie co i gdzie :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;35;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive