Re: BBS Chipa w Internecie.

Autor: Fedak Stefan (steve_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 14:24:22 MET

Czesc !
Wszystko pieknie ale:
Sciagnalem zbior wgman250.exe. Zainstalowalem i Wykonalem zalecenia
konfiguracji terminala Worldgrup Menagera (z zainstalowniem plug-inu
oczywiscie). Korzystalem uprzednio z modemowego polaczenia z BBS CHIP'a,
wiec mam konto. Probuje skorzystac ze wszystkich mozliwosci BBS z poziomu
Internetu. Niestety pojawia sie jedynie komunikat o uruchamianiu Worldgroup
Menagera, prosze czekac...... i program konczy dzialanie. Uzywam
przegladarki MSIE 3.01Pl i w zwiazku z tym mam watpliwosci czy plug-in
obsluguje ta przegladarke i w tym lezy problem. W angielskiej instrukcji
WGM wymienia sie jedynie Netcape'a. Bede wdzieczny za zajecie sie
problemem.

--
Pozdrowienia:
Stefan Fedak