NAGRYWARKA i problem

Autor: Kane (zdzislaw_at_pik-net.pl)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 11:52:18 MET

Moja nagrywarka od CD-R (MITSUMI CR2401-TS z 1 MB cache) od
pewnego czasu (zdążyła zepsuć 4 płytki pod rząd) nagrywa kompakty do
około 450-500 MB po czym melduje błąd WRITE ERROR. Po zamknięciu (ręcznym)
sesji można dalej nagrywać. Zaobserowowałem że powyżej granicy 450 MB
częściej pojawiają się błędy (przy zapisie MULTISESSION). Czy za tą
sytuację
może być odpowiedzialna konfiguracja komputera ? Czy może to być wina
stosowanych płytek (PHILIPS). Może po prostu siadła nagrywarka (ma jakiś
miesiąc) ? A może zależy to od programu (nagrywam na EASY CD-PRO 1.2 który
był w komplecie z nagrywarką).

Będę bardzo wdzięczny za wszelką okazaną mi pomoc
Proszę o odpowiedzi na mój prywatny adresy ( z braku czasu nie czytam
ostatnio listy pecet)

Moja konfiguracja:

686Cx 100Mhz (P120+)
16 MB EDO RAM
HDD Seagate 32140 Medalist
Tseng ET6000
SCSI 2 - Adaptec 2940 ( jak sprawdzić ile sterownik ma pamięci cache)

Pozdrawiam

Kane

___
Long life and prosper