Re: Jaki Procesor ??

Autor: outsider (outsider_at_main.toi.tarnow.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 17:48:18 MET

Marcin Rosiek wrote:

> Nie jestem wcale takim fachowcem w tej dziedzinie, to co ci mogę
> powiedzieć to, że sam używam AMD K5 133 od około 2 miesięcy (na
> płycie SOYO HX) i nie miałem (jak dotąd) z nim żadnych większych
> problemów - tylko sysinfo z NU8.0 od czasu do czasu nie chciało się
> uruchamiać. Czy "tylko" to już sam oceń. Pozostałe programy jak i
> gry działają bez zarzutu. A używam kompa dość intensywnie.
>
> Pozdrawiam
> Marcin
>
> PS. Instalowałem przez ten czas Win NT 4.0, Win95 i wszystko chodziło
> bez problemów.

> [...]

Jasne ze kup Cyrixa !!
Uzywan go ponad 7 miesiecy.
Mam w domu 150+ i chodzi gooood!
A pozatym przeczytaj moj mail " Cyrix only you!!! "
Jesli nie poszedl na liste to napisz do mnie a napisze ci pere sugesti
a pozatym odwiedz strone Cyrixa i zobacz tesy Cyrixow w porownaniu
z Intelami.
www.cyrix.com ( sorry za brak odwolan do www ale niewiem jeszcze jak
to sie robi )

                             OUTSIDER_at_main.toi.tarnow.pl