Re: Internet przez modem

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 09:59:13 MET

Maciej Gosk <maciejg_at_kaszub.ternet.pl> napisał(a) w artykule
<01bc3579$261ed100$LocalHost_at_maciejg>...
> Ile kosztuje 1 min. połączenia lokalnego (w tej chwili) - chodzi mi o
koszt
> realny połączenia modemem z providerem Internetu, czy są strefy czasowe

To zalezy czy tam, gdzie mieszkasz sa modemy dostepowe TPSA. Jesli tak -
placisz jak za polaczenie lokalne (18 groszy za 3 minuty), jesli nie -
placisz jak za miedzymiastowa, oplata w tym wypadku jest zalezna od
odleglosci do najblizszego miasta, w ktorym sa modemy dostepowe TPSA.
Najlepiej zadzwon do biura obslugi klienta TPSA, tam pani Ci powie ile
bedziesz placil (jesli bedzie wiedziala, co to jest modem ;)

Andrzej Paszkowski
paszczak_at_free.polbox.pl
http://free.polbox.pl/p/paszczak