Re: CD nie czyta zlotych plytek

Autor: Pawel Lewandowicz (pawel_at_poltegor.igo.wroc.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 09:41:31 MET

Ten problem tez mialem ja i moi znajomi. Czyta srebrne krazki, a zlotych
nie.
Za rada znajomego wyczyscilem CD-Rom sam w srodku i teraz dziala od 2
miesiecy bez blednie.
Nalezy rozkrecic czytnik (nie jest to zawsze takie proste) i znalesc
soczewke,
a nastepnie spirytusikiem delikatnie przeczyscic. Smaru tam nie znalazlem,
ale
kurz wlezie wszedzie, a to wystarczy.

Zycze powodzenia, napisz o efektach.

Pawel Lewandowicz
IGO Poltegor - Instytut
Wroclaw

Tomek <piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<5grh40$fba_at_info.nask.pl>...