Jaki modem kupic?

Autor: Marcin Mazek Mazurek (mazek_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 09:13:53 MET

Mam zamiar kupic sobie modem, ale poniewaz jest laikiem wtej dziedzinie
bardzo prosze orade czego mam szukac. Jakiej firmy, czym powinien sie chara-
kteryzowac dobry modem, na jakie parametry powinienem zwracac uwage?
Bede go uzywac w domu do sciagania poczty i newsow, www,irc, internerPhone
chcialbym miec mozliwosc faksowania i moze sekretarki telefon. Na jakie
wydatki musze sie nastawiac (myslalem o 500zl). Na gieldzie we Wroclawiu
w cennikach czesto pojawiaja sie modemy Zoltrix, jakies opinie?
                                        Pozdrowienia

--
Marcin Mazek Mazurek