Re: Creative Webphone?????????/

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 22:47:21 MET

Piotr Kalmus <abcd_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc33b8$18f8f860$LocalHost_at_default>...
> Witam!
> Czy ktos wie jak uzywac program CREATIVE WEBPHONE dostarczany razem z
karta
> SB AWE64 GOLD?
> Podczas wybrania numeru i proby zadzwonienia wyskakuje mi jakis COMM
> FAILURE ?
> Klucz aktywujacy podalem poprawnie,oraz okreslilem wszystkie opcje w
> programie.
> Modem dziala bez zarzutu! O co tu chodzi????????
> Heja!!
Nie znam tego programu, ale z podanej informacji wynika, że nie masz
ustawionego portu. Musi być jakaś opcja w programie gdzie to się
ustawia. Wydaje mi się, że o to chyba chodzi.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net