Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 14:02:51 MET

On Thu, 20 Mar 1997 04:31:31 +0100 (CET), Nyce_guy wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote in article

>hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaha:)
>
>I Ty w to wierzysz?

/--------------------------------------------------
LVG signed IBM to a TEN YEAR COMMITTMENT for os/2.
This was to make one of their big customers happy.
/--------------------------------------------------

bo po prostu ten "big customer" byl zaniepokojony glosami
w prasie n/t opuszczania przez IBM tej platformy.
Czy to juz brzmi lepiej?

oczywiscie Z DEFINICJI wiara w dowolna deklaracje~ LVG jest oznaka
naiwnosci zas kazda deklaracja B.G. jest godna wiary i to czolobitnej

kiedy czytam na mailinglistach dla fachowcow
/---------------------------------------------------------------------
A friend of mine works in customer support for IBM, working with OS/2
and Lan Server/Warp server. He's finding a lot of customers
(particulary banks) are giving up on NT and switching to Warp Server.
I also know a few people who service NT, and they wish their clients
would switch to OS/2, because of the problems with NT.
/---------------------------------------------------------------------

to rzeczywiscie mozna sobie pomyslec: eeeee, takie tam ploteczki typu
mam kumpla ktoremu sekretarka kuzyna siostry zony drektora powiedziala
ze...
ale jesli takich maili przeczytasz setki (moge Ci podrzucic),
w dodatku podkreslam NA MAILINGLISCIE DLA FACHOWCOW (bo jesli
to nieprawda to naplyna setki maili z wyzwiskami od facetow
ktorzy przy tym pracuja) to juz przestajesz to traktowac jako
ploteczki, i dla mnie takie zrodl informacji jest znacznie wiecej
warte niz teksty w Chip'ie. Tak samo jak na pececie - jesli jest
jakis kawalek hardware'u z ktorym nie mialem zadnych wlasnych
doswiadczen, to wypowiedz Karpia jest dla mnie wiecej warta
niz sto obsranych testow w bajtku czy czyms takim.

Grego

p.s. zarzucanie adwersarzowi naiwnosci jest jednym z najprymitywniejszych
  chwytow erystycznych. poczytaj chlopie Schopenhauera zanim zabierzesz
  sie za dyskusje w ktorej brak Ci argumentow merytorycznych.

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi