Re: 2 osoby skazane za piractwo [do Andrzeja Lewandowskiego]

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 13:26:06 MET

On Thu, 20 Mar 1997, Darek Jankowski wrote:

> Zobaczcie Mikrocienki się tylko śmieje, że w imie prawa może kasować
> takie pieniądze za to swoje gówno, które się stale wywala.
>
> Darek

     Gosciu !

  Co za bzdety piszesz... To, ze wiele ludzi pracowalo przy jakims
oprogramowaniu np office to kazdy wie. Ale nie kazdy zdaje sobie sprawe
jaki jest koszt wytworzenia(napisania) czegos takiego. Ponadto to idzie w
setki tysiecy egzemplarzy, lub nawet miliony. I co ? Nadal jest drogie, bo
cena nie jest regulowna wartoscia nakladow tylko koniunktora. Np. Dlaczego
"Ziemia we wszechswiecie" (CD)jest taka droga (1,6 banki) ? Tak sie akurat
sklada, ze pietro wyzej jest gosc ktory napisal ta encyklopedie (od strony
merytorycznej ). Kiedy w zeszlym tygodniu padlo pytanie dlaczego tak duzo
kosztuje odpowiedzial: BO CENE USTLAJA HURTOWNICY !, a nie producent
Wystarczy ? Idz i kup sobie gierke za 1/4 pensji !

Z wyrazami szacunku
Cody