Re: Jak po| czy dwa komputery w sie ?

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 10:32:08 MET

> Mam w domu dwa komputery Pentium i chcia|bym po||czy je w sie :
> 1.Jakie s| dobre i szybkie karty sieciowe dzia|aj|ce bez problem<=w z
> W95?

Jezeli chcesz polaczyc dwa komputery w domu to wystarcza ci najtansze
karty ISA najlepiej zgodne z NE2000. (Mozna takie kupic za <= 85 zl w
sklepie z VAT-em).
Nie wiem jak szybko dzialaja takie karty w win95. Predkosc transmisji
zalezy glownie od softu. "Po kablu" i tak bajty lataja z predkoscia
10Mbps (standard Ethernet) niezaleznie od typu karty.
Szybkosc sieci zalezy od tego jak procesor z dana karta sie komunikuje.
Szyna ISA "wyrabia" transfer jaki uzyskac mozna przez Ethernet, ale ile
"wyrabiaja" drivery windows nie moge ci powiedziec bo takowych nie
uzywam :-)

KM