Re: Pytanie laika

Autor: Rafal Kurianowicz (kurian_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 10:46:32 MET

Twoje_Nazwisko (szeryf_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl) wrote:
> Mam plyte 486dx-100 ze starym sterownikiem HD (z plyty 486sx).
> Czy zmieniajac twardziela z 270Mb na 1Gb, bedzie on biegal i czy ma to
> cos wspolnego z biosem.

Witaj !

Tak ale nie bedzie widziana jego pelna pojemnosc (tylko ok 500 Mb) ale
mozna to ominac stosujac "On track manager" co jednak moze sprawiac
problemy z przenoszeniem dysku i podlanczniem go jako drugiego.
Wlasnie zalezy to od Bios-u (mozesz go miec na tyle dobrgo ze ontrack
okaze sie niepotrzebny :)
Hej !

      / Rafal Kurianowicz Elektronika Sem.VI
    / kurian_at_zeus.polsl.gliwice.pl