Re: MATROX MYSTIQUE i pierwsze problemy!

Autor: Pawel Federowicz (pfederow_at_hotmail.com)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 23:08:06 MET

Tomasz Masiuk wrote:

> Witam all
>
> Zakupiłem właśnie takową kartę, no i wszystko jest qool (tj. odświeżanie)
> ale mam problem z giercami dodanymi do karty, NIE CHODZˇ
> po odpaleniu gierki małe intro i czarny ekran wszystki wisi.
>
> 1.zainstalowałem pełne oprogramowanie do karty
> 2.DirectX 2.0
> 3.DirectVideo
> oraz włączyłem wszystko co dało się w MGAsettings ... Advanced..
> i NIC.
>
> Proszę o pomoc jeśli jesteście w mocy.
> --
> ==========================================
> [...]

Na poczatek radze sciagnac biosa 1.4 i najnowsze drivery (3.41) z
ftp.matrox.com/mga ,potem zainstalowac Direct-X 3.0
W ustawieniach PowerDesk zaznacz wszystko oprocz:
Page flip during vertical blank.
Wszystkie gry napewno chodza (i to zajebiscie), chyba, ze masz
polamanego CDka :-)

Paweł Federowicz
pfederow_at_hotmail.com                     <--- preffered
pfederow_at_novell.zarz.agh.edu.pl
http://yi.com/home/FederowiczPawel/      <---- HomePage