Re: Kabelek COM (null-modem) pilnie.

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 21:35:48 MET

Jaroslaw Lis wrote:

> To zalezy co nazywasz "pelnym" kabelkiem.
To o czym pisal Grego w liscie do ktorego sie odnosilem. Taki co laczy
DTR z DSR i RTS z CTS (oprocz oczywiscie TxD <-> RxD :-))

> Dlaczego ? Proste: bios przy
> odbiorze wystawia DTR, i czeka jedynie na DSR. A przy nadawaniu
> wystawia jeszcze RTS i czeka na CTS. Jesli druga strona nie nadaje, to
> nie za bardzo jest co podlaczyc do CTS.
A no widzisz... Wreszcie ktos to objasnil... Dzieki :-)
Dlaczego do cholery tak idiotycznie tego biosa napisali, ze sam sie ze
soba nie umie dogadac????

> Wow. Musi mial menu, helpa i reget !

A na co menu? Ja sie na commandline wychowywalem i umiem jeszcze napisac
300bm plik.exe /o
a z drugiej strony
300bm plik.exe /n :-)
A helpa to owszem mial. Jak sie go wywolalo bez parametrow to pisal
czego potrzebuje... Stara dobra PKZIPowo/ARJ-otowa tradycja... ;-)

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa