Re: Strona WWW

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 03:35:36 MET

>mojej strony? No i zrobilem te "moja" strone. Smiechu warte... :-)
>Sklada sie w zasadzie z informacji o tym, ze nie mam czasu na
>umieszczenie informacji o sobie :-) i zachety do zapoznania sie z moimi
>artykulami :-)
>A tak naprawde, to wprawdzie tam jest napisane ze nie mam czasu, ale
>oprocz tego po prostu nie odczuwam potrzeby, zeby wywalac na siec jakies
>bzdury o sobie, ktore nikogo nie interesuja.

>Wole wstawic tam cos pozytecznego...

  No wlasnie. Jesli uwazasz swoje artykuly za pozyteczne
  i jeszcze aktualne to umiesc je na kolejnych stronach WWW.

  Nie jestem pewien czy umowa z wydawca twoich artykulow
  zezwala na taka powtorna publikacje (czy to jest publikacja
  w sensie prawa prasowego ???) ale zaryzykuj.
  Ja na swojej stronie to nawet umiescilem swoje artykuly
  a wlasciwie szkice artykulow, ktorych nie zdecydowalem sie
  wyslac do PCKuriera.

>Naprawde jakis dziwny jestem...
>--=20
> Jaroslaw Rafa