Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Jacek H. Herman (jacekh_at_gazeta.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 20:21:39 MET

Wojtek Piecek wrote:

> Hmm, pomyślmy. A może być ... Corel? Bo już jest, nie używam bo to nie mój
> zakres zainteresowań, ale jest.

przepraszam, ze jestem malostkowy, ale Corel pod Linuxa to odpowiednik
wersji 3 (skadinand b. szacownej, ale mocno przestarzalej). Mnie chodzilo
o wersje 7...
Otoz IMHO sprawa polega na tym, ze profesjonalne programy graficzne sluza
do zarabiania pieniedzy (przez producenta i uzytkownika) i zadna firma
(Corela nie wylaczajac) nie bedzie dobrowolnie tracila szmalu
wypuszczajac darmowe wersje najnowszego oprogramowania. Ogladalem Corela
Linuxowego -dziala wspaniale, ale nadaje sie wylacznie (wg. dzisiejszych
standardow) do celow domowych. Inna rzecz, ze wiekszosci polskich
uzytkownikow pirackiego Corela 5/6/7 to powinno az nadto wystarczyc, ale
nie o to mi chodzilo...
Przyjmijmy ze zaszlo nieporozumienie z obu stron. Na Piwo swoja droga Cie
zapraszam przy najblizszej okazji (jak podasz namiary)

                                        jhh