Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 14:21:39 MET

On 15 Mar 97 at 12:27, Tomasz Finke wrote:

> Gorzej, nie ukrywa sie, ze to juz OSTATNIA wersja tego produktu...

Wlasnie, jak to jest, bo ja slyszalem, ze IBM ma nie zminiac jadra
OS/2, tylko nieco ulepszac system i ma to nie byc ostatnia wersja.

> .ktore to komputery swietnie z win95 chodza, a z Warpem sie czasami
> wrecz gryza...

"Wykrylem nowy sprzet: Monitor. Wykrylem nowy sprzet: Klawiatura"

Oczywiscie, ze wszystko da sie skonfigurowac, ale pod OS/2 tez
wiekszosc da sie skonfigurowac.

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl