RE: virge 3325

Autor: Piotr Ryszkiewicz (pylek_at_asset.sk)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 12:22:49 MET

From: Artur Miron[SMTP:amiron_at_crosscomm.com]
>Czesc,

>posiadam karte S3 Virge 3325 ExpertColor i stary monitor SVGA Color.
>Staram sie wydusic z tego rozdzielczosc 1024x768 z przynajmniej 256
>kolorow (pod dosem). Ale monitor nie ma przeplotu i nie wydoli na 72Hz.
>Oczywiscie jest s3refresh ale on tylko ladnie wyglada i nie bardzo
>potrafi przelaczyc ta karte w odpowiedni tryb. Jesli ktos twierdzi ze
>zestaw nie bedzie dzialal w 1024x768 to mam dla niego niespodzianke w
>Win3.1 dziala bez problemow. Powiem wiecej po wyjsciu z Win i odpaleniu
> [...]

Coś mi się nie zgadza. Albo masz stary monitor i wtedy 1024x768 wyciąga
zapewne TYLKO z przeplotem, albo nowy i wtedy może to wyciągnąć bez przeplotu.
Zajrzyj do instrukcji obsługo monitora i zobacz, z jaką maksymalną częstotliwością
potrafi pracować przy takiej rozdzielczości.
Z jakimi parametrami uruchamiasz s3refrsh.exe ?
Czy na pewno ustawiasz mu pracę z przeplotem ?

                                        Piotr.
p.s.
Ilość kolorów zależy tylko od karty, a nie od monitora.