Re: problem z instalacja GUS

Autor: Bartol (bartol_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 18:30:27 MET

slawomir tokarski wrote:

> Witam.
> Prosze o pomoc.
> Kupilem uzywanego GUS z 1mega RAM, wer.3.7 mam do tego nowe sterowniki wer.
> 4.11. Po instalacji pod dos-em, karta jest widziana przez system, ale po
> uruchomieniu W95 karta działa ale wylacza mi mysz (uzywam sterownki
> standartowego myszy szerekowej na COM2, na COM3 mam modem Zoom-a), pomaga
> jedynie wyjecie karty muzycznej aby moc uzywac mysz.
> bede wdzieczny za informacje jak rozwiazac ten problem.
> ///// STOK
> stok_at_free.polbox.pl

Mialem podobny problem z tym ze nie uzywam W95. W kazdym badz razie po
wlozeniu karty (to byl GUS Max) mysz przestawala dzialc. Winowajca
okazaly sie zworki. Juz nie pamietam dokladnie co i jak musialem
poprzestawiac ale metoda prob i bledow osiagnalem sukces :-).
Zycze tego samego.
Bartol

ps nie wiem dlaczego ale sterowniki 4.11 nie chcialy u mnie chodzic z
tym ze nie ma to zasadniczego znaczenia jesli chodzi o jakosc dzwieku.