Akcesoria PCMCIA

Autor: Maciej Gosk (maciejg_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 23:40:53 MET

Gdzie można kupić kartę dżwiękową na PCMCIA oraz w jakiej cenie. Czy
notebooka bez sound (wersja fabrycznie przystosowana - speaker, mic,
in/out) IBM Think Pad 365E można rozszerzyć o wewnętrzną kartę dźwiękową ?
Interesują mnie też czytniki CD ROM external (PCMCIA oraz LPT) chętnie
pogadam z kimś biegłym w tej materii - oraz jestem zainteresowany zakupem.
Szukam możliwości rozbudowy IBM Think Pad 365E.

--
Maciej Gosk (0601) 62-10-20
maciejg_at_kaszub.ternet.pl