Re: jaki monitor 15"

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 21:16:08 MET

> - musi to byc 15" (na porzadne 17" mnie nie stac)
> - cena monitora jest sprawa DRUGORZEDNA
> - zalezy mi na jakosci (jestem krotkowidzem spedzajacym
> pol zycia na gapieniu sie w monitor ;-)))
> do tej pory rozwazalem monitory Sony SFII, Nec XV15+
> Philips Brillance 15" (nie pamietam oznaczenia),
> ewentualnie jakiegos Panasonica.
> duzo tu bylo narzekan na Sony. czemu?
> zalezy mi na jakosci obrazu, plaskosci kineskopu ;-),
> czestotliwosciach odswierzania (1024x768 co najmniej 75 Hz)
> i mozliwosciach regulacji parametrow.
> czy ktos ma za soba doswiadczenie w kupowaniu 15" na
> [...]

coz... swiadomie wybralem SONY 15 SF II i dzisiaj zrobilbym tak samo. Nie
dosc ze elektronika super (0 znieksztalcen, rozmazan itd, porzadna
regulacja), kineskop swietny (mowcie co chcecie, ale wystarczy chwilke
przy trinitronie posiedziec...). Spelnia wszelkie wymagania jakie
powinien spelniac naprawde dobry monitor.

karpio