Re: Intel - Pentium II, 400MHz P6

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 20:26:19 MET

To oficjalna informacja od firmy Intel. Nie wiem czym chlodzone, w kazdym
razie widocznie zadzialalo ;) Poza tym nie bylo to idealnie Pro tylko
uklad Pro-podobny. Konstrukcja ukladu ma spory wplyw na max.
czestotliwosc pracy.

podejrzewam jednak, ze pro nie upadnie, bo w paru miejscach jest
wydajniejsze od Pentium II... przydaje sie w serverach i bedzie na
sqbanca zapotrzebowanie. bedzie po prostu Pro - drogi, czasem troche
lepszy, malo