Re: Problemy z Gravisem

Autor: Ryszard Jaskola (jaskola_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 14:58:20 MET

: Pare dni temu "zainwestowalem" w karte dzwiekowa
: PRIMAX'a kompatybilna z Gravis Ultrasound.
: Wszystko jest ok! z wyjatkiem Windows - mowiac krotko: raz sie
: uruchamiaja, a raz nie. Konfiguracja jest wciaz ta sama.
: Co moze byc tego powodem ? Czy ktos juz sie zetknal z takimi
: objawami ?

Ja tez mam Primax'a i jest tak. Po zainstalowaniu sterownikow Gravis'a pod
Win'95 sam Windows chodzi OK. Ale u mnie problem pojawia sie z DirectX'em.
Gry ktore pracuja pod Win'95 znieksztalcaja dzwiek, albo go nie obsluguja
, albo wogole nie chca dzialac(RedAlert).
Sprobuj zainstalowac sterowniki od Gravisa pod Win'95. Jak ich nie masz to
sa na sieci tylko trzeba poszukac.

--------
jaskola_at_us.edu.pl