Modem & linia&Co.

Autor: Darek (drakula_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 13:50:55 MET

Zapytowywuje !!!

1.
Jestem posiadaczem Zooma VFP V.32bis -pojemnosc 14400,pojemnosc 14400
,pojemnosc 14400 :-))
Kabel od modemu jest czterozylowy ,a w gniazdku na scianie mam dwie zyly
po podlaczeniu modem dziala. Nurtuje mnie jednak sprawa tych dwoch
pozostalych zyl w kablu modem - gniazdko ,czy te kable maja byc gdzies
podlaczone ?

2.Dzwonie zawsze na server TPSA i czesto po krotkim polaczeniu
(np. po sciagnieciu polowy maili ) nastepuje rozlaczenie
Czy to wina jakosci polaczenia , zapchania lini czy konfiguracji
netscape`a ?

Dziekuje za uwage, skargi i wnioski wskazane jes kierowac na liste.

Vlad Drakula