Re: YAMAHA CDR-100 POMOCY !

Autor: Tomek Niewolik (makama_at_manager.ae.wroc.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 17:16:00 MET

Darek Jankowski wrote:

> =================
> Dzięki. Co znaczy, że miałeś identyczne problemy ?
> Wieszał Ci się bez powodu w czasie zapisu ?
> Jaki masz kontroler ?
>
> Darek

A jaki ty masz kontroler?

Mnie sie wieszal.

Mam co prawda Yamaha 102, ale mysle, ze moze to byc ten sam problem.
Okazalo sie, ze wina lezala po stronie driverow kontrolera (AHA 2940).
Pomoglo zainstalowanie nowych driverow, ktore mozna sciagnac ze strony
Adapteca. Jest tam tez dokladniejszy opis tego problemu (w FAQ).

http://www.adaptec.com/support/cdrec/faqindex.html

Pozdrowienia

Tomek