Re: logowanie win

Autor: Frytek (farms_at_bicom.slupsk.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 12:25:27 MET

Winda stosuje system "podsuwania" hasel, tzn jeśli na wejscie przedstawisz
sie jako User_name + haslo, to potem wszystkie kolejne hasla (do drukarek,
dyskow sieciowych, dial-up itd. podajesz tylko raz i zaznaczasz opcje
"zapamietaj haslo" (kazde moze przeciez byc inne). Ale to pierwsze, na
wejscie - musisz wprowadzic przy starcie zawsze: nie znam innej metody.
Jesli przy pierwszej sesji podales haslo puste, to system juz o nic nie
pyta, musisz wtedy zmienic haslo na niepuste w control panelu. Haslo na
wejscie moze byc jednoznakowe a zalatwi ci sprawe wszystkich innych dlugich
hasel. W ustawieniach sieci jako pierwsze logowanie podaj logowanie
windows.
 Wszystkie hasla przechowywane sa w plikach *.pwl, ktore mozesz skasowac
zeby zaczac wszystko od nowa.

--
Frytek
P.S. Jesli odpowiadasz E-mailem wpisz moje imie