Re: Internet i RAM dysk

Autor: Rafal Kurianowicz (kurian_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 10:46:52 MET

Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl) wrote:
> Uslyszalem ostatnio ciekawa informacje -- podobno mozna przyspieszyc
> sciaganie danych z Internetu poprzez skierowanie ich na RAM dysk. Nie
> wydaje mi sie to bardzo prawdopodobne (przyspieszenie ma byc rzedu 10-20%),
> szczegolnie przy obecnej szybkosci twardzieli, ale... Nie chce mi sie
> eksperymentowac w ciemno, wiec ciekawy jestem waszej opinii.

Jedynie moze to miec zastosowanie gdy masz male konto a komputer przy
ktorym siedzisz duzo RAM-u. Wtedy mozesz sciagac wieksze pliki,
przepakowywac, dzielic na dyski itp.

Co do szybkosci to nie powinno to miec zadnej roznicy (szczegolnie w
naszym kraju) no chyba ze masz lacze internetowe szybsze od transferu na
dysk :) - u mnie przewaznie jest transfoer o rzad mniejszy niz na flopa
:(

Hej !

      / Rafal Kurianowicz Elektronika Sem.VI
    / kurian_at_zeus.polsl.gliwice.pl