Sfrustrowany imigrant (bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 09:46:15 MET

Andrzej Lewandowski wrote:

> No dobrze, a to co nie jest robione w US to zostalo
> wymyslone GDZIE?

Ta dyskusja zaczyna przyjmowac zenujacy obrot
1 a prezydent jakiego kraju obiecuje gejom wstep do
  wojska aby zdobyc ich popracie a potem ich frontalnie olewa
2 obywatel jakiego kraju O.J. Simpson morduje swoja
  byla zone i jej przyjaciela
3 w jakim kraju czarna spolecznosc Los Angeles spalila
  pol miasta po tym jak policja pobila znanego [..]
  handlarza narkotykow Kinga
4 w jakim kraju R. Goetz zostaje napadaniety przez 4
  facetow domagajacych sie od niego pienieszy. W jakim kraju
  ten z tych czterech ktory przezyl dostal 40 mln dolarow
  odszkodowania od Goetza za to ze jest teraz sparalizowany
5 w jakim kraju staruszka wygrywa milion dolarow od sieci
  tanich barow za to ze sie oblala goraca kawa.
6 W jakim kraju w imie 'wolnosci i demokracji' probuje sie
  cenzurowac internet "Telecomunication Decency Act"
7 W jakim kraju glosno mowi sie o V-chipach kontrolujacych
  co mozemy ogladac w TV a czego juz nie
8 4 marynarzy jakiego kraju gwalca 12-japonskie dziecko ma Okinawie
9 Mieszkaniec jakiego kraju (Boston) probuje sobie bezprawnie
  przywlaszczyc nazwe "Linux" i miec czelnosc zadac czesci zyskow
  za uzywanie tegoz znaku towarowego
10 Na ulicach miast jakiego kraju po zmroku bezprawie podaje reke
  zbrodni

Mam podac wiecej przykladow ....?

> Andrzej Lewandowski
Wyglada mi na to, ze jestes jednym z tych wielu sfrustrowanych,
ktorym udalo sie wyjechac do USA i tam teraz usilujesz udawac
kogos wielkiego i madrego. Traktujesz reszte jako jakis
inny gorzy swiat. To nie w stylu prawdziwych Amerykanow. Oni sa
inni - nie pieprza takich glupot i nie wywyzszaja sie tylko
dlatego ze pochodza ze Stanow. Coz - klasyczny przyklad kolejnego
sfrustrowanego imigranta.

Think Man,

--
Wojciech Galazka