Trident 9440 AGi jeszcze raz

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 01:58:30 MET

Hi all!
najpierw wstep:
poszedlem do sklepu, dokupilem drugi megabajt DRAMu,
przyszedlem do chaty, zapuszczam - lata, ale ani winda
ani linux nie wykorzystuja 2 MB. dziwne. sciagnalem
driver od tridenta (do windy), dalej nic. no to ide
spowrotem do sklepu z karta i mowie im, zeby mi
pokazali, jak sie robi 1024x768x64k w windzie, a jak nie,
to oddam RAM. Klient byl mily, wsadzil karte,
zapuscil instalacje trajberka i tu ciekawostka:
trajber przepisywal niektore stare pliki swoimi,
klient najpierw instalowal tak, ze stare zachowywal, a za
drugim razem tak, ze kazal plik zastapic. I tak klikal
na OK pare razy, az w koncy winda doszla do wniosku, ze
gosc zasna i klika automatycznie, wiec button pod mysza
zrobil sie disabled, a OK i Cancel zamienila miejscami!
dobre nie?

A czy ktos puszczal te karte pod winda w 1024x768xHi
z odswiezaniem przynajmniej 70 Hz?
Albo zadam pytanie inaczej: sprzedac ja, czy dalej walczyc?
(na razie oddalem ten RAM, chociaz programy diagnostyczne
pod dosem nie wywalaly zadnych dledow).

gandalf

--
|           DC Piotr Manturzyk            |