Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 00:32:17 MET

> Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
> <5gjhkj$nr1$5_at_sunsite.icm.edu.pl>...

Gdybym sie

> to idzei do nikad

To idz i nie wracaj;-), przynajmniej z tym
tematem. Ile mozna to ciagnac. Jesli twoim
zamiarem bylo to, aby Nyce_guy`a kojarzono
z pudelkiem przedniej, amerykanskiej wazeliny
to wpelni ten cel osiagnales. Swoja droga
wiele osob lize d...innym aby osiagnac jakis
cel, jednak twoj cel jest jakis strasznie mglisty.
Tylko nie mow, ze chodzi Ci o szerzenie prawdy
wsrod ciemnych Polaczkow, bo po stwierdzeniu
ze zarcie z mcdonald`a jest zdrowsze niz tradycyjne
polskie przedstawiles pelny obraz pana Nyca.
Taki kotlecik w buleczce to 30% miesa+30%podrobow
(flaczki, jaderka)+30%czystego tluszczu+10% zmielonych
na maczke rogow i racic. Podejrzewam, ze nawet
tlusta golonka nie wprowadza do organizmu tyle gowna.
Jednak jak widac reklama i ukryta propaganda moga
przyzwoicie wyprostowac zwoje mozgowe. Nie neguje,
ze usa jest spora wylegarnia nowych technologii itp.,
jednak Twoje stwierdzenie:

"Co do technologii komputerowej to tak jest. Jest USA a potem juz
nic.
Przykro mi."

i im podobne jest tak ociekajace wazelina, ze az paw
na usta sie cisnie. Jest jeszcze duzo potem. Przede wszystkim
duzy wklad w ten rozwoj wlozyli Japonce, i kilka innych
narodowosci, w tym i paru Polakow:-) Ponadto bez fabryk
w Malezji, Singapurze i kilku innych miejscach mysl ta
mialaby takie szanse rozwoju jak glowka dziecka umieszczona
w imadle. Wiec mozna stwierdzic, ze wiekszasc nowych
technologii powstalo w usach ale tylko powstalo, wiele
pomyslow na te technologie zrodzilo sie w glowach
"nieamerykanskich". Ameryka potrafila poprostu zainteresowac
swoimi warunakami specjalistow przybywajacych z roznych zakatkow
swiata i otoczyc ich stosowna opieka, nierzadko
niewyobrazalnie $zeleszczaca. Tak wiec przestan w koncu bajac
o amerykanskiej mysli technicznej, bo amerykanska to ona byla
moze w 50%. Dowiedz sie lepiej ile USA wydalo zielonych
na werbowanie "mozgowcow" z zagranicy. Podejrzewam, ze
jesli cos znajdziesz to bedzie to tylko wierzcholek gory
wiekszosc takich "werbunkow" miala tajny charakter, i
miala na celu rozwoj technologii wojskowych, dzieki ktorym
jak wiadomo, rozwoj komputerow osobistych mogl byc tak
szybki.

****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***
** E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl **
* : mareko_at_free.polbox.pl *
** http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 **
*** http://free.polbox.pl/m/mareko ***************
Nowa strona!!!