Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 17:52:16 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
<5gjhgl$nr1$4_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
> : > Pewnie, ze nie musze. Moge zamiast tego lizac d* kazdemu redneck'owi,
> : > ktory powie "a u nas to produkujom twarde diski i procesory, a ha!"
;)))
> [...]
> : A ten redneck to mialo byc niby o kim?
>
> O tym, kto jest zaslepiony pogladem "u nasz wszystko jest the best".
>
> : Wiesz co to znaczy?
>
> Masz pecha. Wiem. Mieszkanie po drugiej stronie kaluzy nie daje Ci
> monopolu na znajomosc pewnych slow/okreslen. Nawet jesli pochodza one
> [...]
Mieszkam w NYC, jak myslisz ile jest tu tych rednecks?
Wiem ze wiesz co to rednecks ale mimo wszytsko uzwasz slowa bez potzreby.

Co do technologii komputerowej to tak jest. Jest USA a potem juz nic.
Przykro mi.