Re: Problem z dyskiem NEC

Autor: Leszek Ł/Bocian (bocian1_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 17:50:41 MET

Tomasz Kisielewski <TKisielewski_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc2f97$f70fb460$29a5ccc2_at_default>...
> Czy ktos ma moze dysk NEC 240MB.
> Po sformatowaniu pojawia sie on w BIOS jako 240MB a w DOS jako 160MB.Dysk
> DOS z tego co wiem nie moze miec wiecej niz 1024 cylindry-NEC ma ich
ponad
> 1500.
> Czy ktos wie jak go sformatowac lub moglby polecic jakies oprogramowanie
do
> tego-moze jakis DISK MANAGER lub cos takiego
>
> Miałem ten sam problem z tym samym dyskiem
i pomogło mi to że mu ustwiłem mniejszą liczbę cylindrów w Biosie (setupie)
i większą liczbe głowic.
później było już dobrze. Tylko nie pamiętam jaka to liczba
ponieważ sprzedałem już ten dysk,, do liczby tej doszedłem metodą prób i
błędów. Podaj mi swoje dotychczasowe dane z Setapu to może mi się
przypomni!

--
-=Leszek Łuska / Bocian=-
####<bocian_at_free.polbox.pl>#####