Re: ARCNET

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 13:48:14 MET

>From: Tomasz Rozdzynski <rozdzyn_at_student.uci.agh.edu.pl>
>
>Zwracam sie z apelem o pomoc do wszystkich , ktorzy wiedza cos na temat
>karty sieciowej ARCNET typu
>
> ANET-1A (rev.K) firmy COMPEX
> instrukcja obslugi do tej karty jest datowana na rok 1992

  ciach..

> I TUTAJ ZACZELY SIE PROBLEMY........

  ciach ....

>11) probowalem roznych kombinacji z pamiecia , przerwaniami i innymi
> rzeczami ale nadaremnie . Nawet probowalem wywolywac IPX.COM przed
> NET START ale nic z tego. Nie dziala i juz.
>

>Tak samo ma sie sprawa wywolywania pod DOSem IPX.COM aby zainstalowac
>protokol IPX/SPX (to specjalnie dla DOOMA :-) ) . Nic z tego.
>Komputery albo nie widza sie wzajemnie , albo po uruchomieniu gry wieszaja
>sie ...

  Jak sie uzywa ARCNETA i IPX to (przynajmniej u mnie na starym Novellu)
  drivery (z DOSa) nie moga wchodzic w gorna pamiec bo po kliku minutach
  sie zawiesza komunikacja.

  Poniewaz ARCNET ma bufor pamieci gdzies w okolicach D000
  (nie pamietamteraz dokladnie) to ten fragment pamieci
   NIE moze sie pokrywac z jakimis RAM Shadow itp. Podobnie
  EMM386 lub inny drajwer gornej pamieci nie moze wykorzystywac
  tej pamieci do swoich celow.

  To sa oczywiscie komunaly ale ... moze o nich zapomniales :)