Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 06:39:30 MET

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<332bf7f2.11005184_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

> A co w US?
> Jedno z urzadzen na rynek US, produkcji "japonskiej", jest z kosci
> robionych w Malezji, Singapurze, i Bog wie gdzie jeszcze,\

Wazne jest gdzie jest mysl techniczna i kultura techniczna ktore dany
produkt stworzyla.

> Projekt robili Anglicy, Francuzi, Polacy, Japonczycy, przy pomocy
> programow z Anglii i US, paru Amerykanow tez bylo potrzebnych [badzcie
> tu madrzy i powiedzcie czy przecietny amerykanin lubi miec przyciski
> z prawej, z lewej czy z dolu, i jak urzadzenie ma wygladac, zeby
> przecietnemu Am. sie podobalo].

Koreanczyk odwala czarna robote a Polaka sprowadzili bo pracuje za polowe
ceny amerykanina.

Dalbys wreszcie spokoj z US-centrycznoscia.

Czy to moja wina ze silicon valley jest w US?
Jaki procent mysli technicznej w twoim systemie jest spoza USA?