Re: Splitter Cable

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 01:22:22 MET

On 15 Mar 1997 09:33:34 +0100, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

>ciekawostka.
>w zyciu o czyms takim nie slyszalem.

raczej skleroza. Moja. Dwa, ale nie kompletne. sprawdz w dokumentacji
RS232 co to jest kanal wtorny, Wlasnie sprawdzilem i widze, ze
rzeczywiscie nie ma tam kilku sygnalow, tak ze kanal nie jest w pelni
samodzielny.
>ale nawet jesli to prawda, to my i tak nie mowimy o standardzie
>telekomunikacyjnym RS232, tylko o tym co mozna znalezc w PeCecie.
>Cale lacze szeregowe peceta to 9 pin, ze wszystkimi handshake'ami
>wiec nie ma tma juz miejsc nawet na pol doddatkowego kanalu :-)

A kto to powiedzial? Czlowiek pytal o rozgalezienie "podwojnego RS-a".
Pierwsze skojarzenie - pelen RS z kanalem wtornym. Jaak zyje w PC-cie
czegos takiego nie widzialem, ale diabli wiedza gdzie czlowiek ma to
zlacze, czy od razy musi byc w pececie? A odeslalem go do dokumentacji
zlacza, bo rzeczywiscie ChGW co to jest.

Darek