Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 22:16:14 MET

Jaroslaw Lis wrote:

> Ja sie tam przy chronologii nie bede upieral, ale IMHO, to pierwsze
> domowe komputerki do TV wyprodukowal Polak z pochodzenia, ale z
> prawidlowym do uswiecenia wspolnikiem, no i garaz tez lezal w
> odpowiednim miejscu na swiecie :-).

Co to Jarku za głupoty opowiadasz. Przecież Polacy tylko buty umieją
czyścić. A niektórzy z tych czyścibutów myślą, że Curie zwana Skłodowską
była Polką, albo taki Kopernik. Ale zapytaj się kogoś 'wise enough' to
Ci powie, że to bzdury. A nawet jeśli, to oni już dawno wywędrowali,
żeby zrobić lepszy świat na innym kontynencie.
;-)

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********