Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 14:44:30 MET
At 04:16 97-03-16 +0100, you wrote:
>
>
>Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
><332a90cc.3322904_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>> We're IBM. We don't care. We don't have to :-).
>> Najlepsza sytuacja dla producenta to wlasnie taka - pokazac doskonaly
>> produkt, a potem to niech potencjalni klienci prosza, zeby im to
>> laskawie sprzedac. Jak sie pol roku prosi, to sie potem narzeka za
>> byle glupstwo :-).
>>
>> P.S. A polityka MS coraz bardziej mi przypomina to samo :-).
>>
>They do now, Jarek.
>Nikt nigdy (oprocz IBM) w historii USA nie mial loss na poziomie 8 mld
>$$$!!!
>Oni nie maja wyboru.
>Po prostu Polska nie jest dla nich rynkiem.
Chyba jednak jest skoro juz skonczono Merlina po polsku.
Tyle ze sie nie reklamuja w byle "Secret Service" czy innym
swierszczyku dla domowych komputerowcow.
> Ale o tym byla inna dyskusja i
>ja twierdzilem ze to piractwo powoduje to ze rynku nie ma. Na to inni ze
>bzdura bo rynek rozwija (ludzie sie ucza).
>Jak widac nie rozwinelo.
Jak widac sie rozwija.
PS Ciekawe na co IBM Polska czeka z marketingiem polskiej wersji OS/2 v4
8 marca juz minal, 1 kwietnia nie wypada, 1 czerwca tez chyba nie
no a potem wakacje - biznesmeni jada na Majorke i nic nie kupuja.
Moze 1 maja lub 3 maja to bedzie data startu reklamy ?
-- Romek -_-_-_-_-_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _-_-_-_-_- ----- PeCetologia jest nauką eksperymentalną ! ----- """"""" a wszystkiemu WINne są komputery """""""
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:26 MET DST