Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 07:57:44 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

> jaki to ma kur.. zwiazek z pecetem i czy musicie produkowac takie ilosci
> gowna nie na temat na liste... mam juz dosc... rece opadaja :((((((((((

A czyz nie piraci sie oprogramowania na peceta?
Luzny zwiazek, bo luzny, ale zawsze jest.

> na 100 listow z peceta 2 nadaja sie do czytania. sposrod tych dwoch na co
> 10ty warto odpisac... z peceta robi sie kolejny, typowo-polski smietnik.
> taki burdelik. pieprzenie o niczym.

Ja Cie bardzo przepraszam, ale juz pare razy pojawialy sie tutaj
propozycje wydzielenia dyskusji sprzetowych do innej grupy. Wtedy
jakos siedziales cicho, co ja zrozumialem, ze taki pecet jak dzis Ci
pasuje.

Poza tym, jezeli dla Ciebie tylko 2 listy nadaja sie do czytania, to
moze rozwaz zrezygnowanie z peceta na rzecz comp.sys.ibm.pc.hardware.*
Powyzsze nie ma byc zlosliwe, ot taka propozycja...

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl