Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 20:47:57 MET

On Sat, 15 Mar 1997 19:15:53 +0100 (CET), Radoslaw Poplawski wrote:

>14 Mar 1997 12:19:28 +0100, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) napisa (a):
>
>[wyciete - bylo, ze OS/2 jest fajny i w ogole :))) ]
>/>W tych warunkach cenowych i przy tej jakosci produktu
>/>OS/2 wersja 4 jest absolutnie najlepszym i najtanszym
>/>personalnym systemem operacyjnym, bezkonkurencyjnym jako net client.
>
>Taaa, zwlaszcza ta dawka ryzyka - czy pozniej znajde odpowiedni soft
>(m.in. drivery) do niego.

driverow dla OSa jest circa 10 razy wiecej niz dla NT
a jakos nie slysze zeby kupowanie NT bylo Z TEGO POWODU ryzykowne.

jezeli ktos nie zajmuje sie _profesjonalnie_ grafika~ komputerowa~
to kazdy inny soft jest

Grego

p.s. moze to byc odrobina klopotu dla kogos kto juz ma komputer
z masa (i to dosc nietypowego) sprzetu. Ale gdy sie juz wybierze
system to nie widze problemu. Kupuje to do czego sa drivery,
i bynajmniej nie mam problemu ze znalezieniem. Co mnie obchodzi
np ze wiekszosc producentow scierwiastych kart opartych na S3
nie daje driver do OS/2? Do ATI, Matroxow, Tsengow ET600 drivery sa.
(Pozatym, drivery dla tak popularnych chip'ow jak S3 wypuszcza IBM)

p.s.2. jakos przeszlo niezauwazone ze WARP poczynajac od v4 ma juz
obsluge pnp, czego do dzis nie doczekal sie NT a przeciez to
microsoftowska specyfikacja (pnp).

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi