Re: PDF - jak drukowac strony parzyste

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 19:42:40 MET

At 13:10 97-03-15 +0100, you wrote:

>IIp, IIIp, 4l, 4, 4MP.

  Przekonaj mnie : czym sie rozni mechanicznie papier
  czysty, wziety prosto z ryzy (oprocz tego ze czasami krawedzie sa
  zczepione i drukarka bierze po kilka kartek) od takiego co juz
  ma zadrukowana jedna strone.

>Pozdrawiam,
>Wojtek

  W mojej drukarce (HP III) jesli sie zdarzy jakis dzwiek sugerujacy
  zarzynanie mechaniki to nie zalezy od tego jaki papier jest wkladany
  tzn czy prosto z ryzy czy jednostronnie zadrukowany.

  No i oczywiscie papier KREDOWY w drukarce laserowej
  to juz czyste samobojstwo.
  Ale folia do kserografow i papier z etykietkami - jesli wyraznie
  przeznaczony do laserowek jest OK
  Koperty czasami sie sklejaja po przejsciu przez laserowke.
  Nalezy unikac kopert skladajacych sie "na krzyz" bo w miejscu
  czterokrotnego zlozenia papieru i obok tego miejsca druk jest nierowny.

--
Romek