Re: PDF - jak drukowac strony parzyste

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 12:40:38 MET

Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl) wrote:

Hej,

> A czy ja gdzieś pisałem n/t elektrostatyki?

Nie, ale poziom szamanstwa podobny ;-)

> Ja pisałem że szkoda drukarki.
> Faktem natomiast jest że wydruki na ręcznie zmienianym papierze dają efekt
> zarzynania mechaniki. Sprawdzone doświadczalnie :-(((

Che? Co to znaczy recznie zmieniany papier? U Ciebie automat wyjmuje kartki
z biurka??? Przynajmniej u mnie to ja wyjmuje kartki z biurka, wkladam do
drukarki, drukarka drukuje, jak juz wydrukuje calosc, biore, odwracam,
wkladam i leci raz jeszcze. Gdzie tu jest jakies "zarzynanie mechaniki"????

Sprawdzone doswiadczalnie, ze na serio mozna drukowac dwustronnie.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski