Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 06:36:41 MET

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_ikp.atm.com.pl> wrote in article
<3329079c.1943338_at_news.onet.pl>...
> Dnia 14 Mar 1997 03:28:29 GMT, "Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> pisal(a)

PO

> Rozmawiamy o biznesie? Myslalem o oprogramowaniu.

Oprogramowanie to biznes wlasnei biznes. Po to sie je robi aby zarobic.

> Sluchaj, wrzuc troche luzu :)

Przeciez nikt nie musi sie starac w pracy?
NIekt ni musi mie dochodu narodowego na glowe wyzszego niz korea polnocna.
To jest wolny wybor.