Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 06:29:52 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
<5gbnnv$9gv$4_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
> : BTW Znasz lepsze ceny niz Dell na rynku uzytkownika?
>
> Znam. Jak napisalem, m.in. z tego powodu nie kupujemy
> od Dell'a
>
> : Zobacz www.dell.com
>
> Po co? Mnie interesuje to, co jest w Polsce, a nie napisy i obrazki
> na jakims tam www.

Jeno to jest jentrent i nia ma polska reszat swiata jeno jest jenternet a
dell moze i nawet wyslal by do Polski a caly sprzet i tak ma power supply
przelaczalne.

Tak wogole to w polsce sie tylko sklada, prawda? Nikt nie robi mb ani
pamieci ani hd, nie?
Wiec nie musisz byc takim patriota.