Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 02:27:07 MET

On Fri, 14 Mar 1997 19:58:58 +0100 (CET), Tomasz Kubiak wrote:

>Ciekawe ilu zainteresowanych przyjdzie na zajecia po 22.00 ?

eeeeeeech, ta dzisiejsza mlodziez.
kiedy ja studiowalem to Lab.Syst.Cyfrowych bylo _pelne_ 24 h na dobe
:-(
a smierc w bojce o dostep do terminala stanowila glowna~ (procentowo)
przyczyne~ nieukonczenia studiow z informatyki przez kogos kto sie
juz na nia dostal.
:-)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi