Re: help me!

Autor: Artur Dziubiński (adziub_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 01:32:10 MET

Sławek Easy Rider <sharp_at_zt.lublin.tpsa.pl> napisał(a) w artykule
<01bc2fda$31a05b60$4ca1ccc2_at_easy-rider>...
> Bardzo proszę o kontakt osoby, które konfigurowały modem pod win95 lub NT
> 4.0.
> Chodzi mi głównie o ustawienia rejestru S0.

Rejestr S0 to ilosc dzwonkow przed automatyczna odpowiedzia modemu
(twojego) na wywolanie.
Zakres od 0 do 255.
S0=0 automatyczne odpowiadanie zablokowane, podobno jest to standardowe
ustawienie w wiekszosci modemow, ale w USRobotics Sportster standardowo
ustawione jest S0=1.
Programy faksowe pozwalaja na niezalezna regulacje tego parametru, wiec
wazne jest to tylko przy polaczeniu z innym modemem lub jesli jestes
Internet providerem.

--
Pozdrawiam
Artur Dziubinski