Re: Splitter Cable

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 17:00:28 MET

On Fri, 14 Mar 1997 15:00:58 +0100 (CET), Rafal Rauchflaisz wrote:

>Czy ktos wie jak polaczyc kabelki aby wykonac Y kabel ze zlacza
>kombinowanego 2xRS232 na dwa osobne zlacza?
>Jednym slowem, jak polaczyc ze soba 3 wtyczki?

odbierac - owszem, tzn. jeden nadaje -> dwa odbieraja
ale nadawac po takim kablu nie bedziesz mogl.
Trzeba albo poeksperymentowac z diodami
(niedopuscic do sytuacj kiedy jeden z nadajnikow wystawia '+'
a drugi w tym samym czasi ma wystawiony '-' i sa ze soba polaczone)
albo zastosowac taki prosciutki ukladzik jaki ja sobie zrobilem
dzieki ktoremu mam w tej chwili 16 urzadzen nadajacych/odbierajacych
na jednym RSie.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi