Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 16:33:22 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> [...]

To nie na temat, ale nie moge sie powstrzymac od
pytania: PO JAKA CHOLERE DYREKTORA ADMINISTRACYJNEGO INTERESUJE
JAK DLUGO KTOS PRACUJE?

Przypomina mi sie jak za stanu wojennego trzeba bylo pisac
podanie o zakup ryzy papieru do maszyny. Napisalem podanie:

"Uprzejmie prosze o wtrazenie zgody na sprzedanie papieru".

Podanie zostalo odrzucone. Powod? BRAK UZASADNIENIA. Napisalem
wiec:

"Uprzejmie prosze o wyrazenie zgody na sprzedanie papieru
BO CHCE COS NAPISAC".

Malo nie zostalem zamkniety za "naigrywanie sie z wladzy".

Wydaje sie ze Rektor AGH oraz Dyrektor Administracyjny
to dobrzy kumplowie tamtych od papieru.

Andrzej Lewandowski