Re: Internet i RAM dysk

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 19:15:54 MET

Marcin Jedrysiak <jedrys_at_it.com.pl> wrote:
: Uslyszalem ostatnio ciekawa informacje -- podobno mozna przyspieszyc
: sciaganie danych z Internetu poprzez skierowanie ich na RAM dysk. Nie
: wydaje mi sie to bardzo prawdopodobne (przyspieszenie ma byc rzedu 10-20%),
: szczegolnie przy obecnej szybkosci twardzieli, ale... Nie chce mi sie
: eksperymentowac w ciemno, wiec ciekawy jestem waszej opinii.

Widac przy G95 wszystko mozliwe :-).
Generalnie glupota - w protokole FTP server wysyla kilka pakietow z danymi,
po czym z wyslaniem nastepnego czeka na potwierdzenie pierwszego.
Jakiekolwiek wyobrazalne opoznienie wyslania potwierdzenia spowodowane
zapisem na twardziela nie ma znaczenia przy czasach transmisji.

Ale jako cwiczenie zostawiam przeliczenie czy na pewno nie ma to znaczenia
przy malo zapchanym laczu przez satelite.

J.