Re: Dlaczego Windows?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 15:28:52 MET

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

: > Zdegustowany pozdrawiam i ide na lunch.
: Nie pozostaje mi nic innego jak dolaczyc sie do glosu
: i udac sie w tym samym kierunku...

Mam nieodparte wrazenie, ze gdybyscie obaj chodzili nie na zaden lunch,
tylko na drugie sniadanko i obiad, to pisalibyscie cos zupelnie innego.
I to bynajmniej nie dlatego, ze bylibyscie wtedy glupsi :)

--
	Leszek.